Thursday 9 November 2017

Forex Zup Indikator


Indikator viser Market Profile-diagrammer for de daglige handelssessene som maler forskjellige tidsserier i gradientfarger. Tegn verdiområde og kontrollpunkt (median). Traders har en tendens til å gå tilbake til disse områdene dersom volumet av breakoutbevegelsen er for høy. Høyvolumbrudd ut av disse områdene betyr en ekte breakout. Skal være festet til M5, M15 eller M30 tidsrammer. M30 anbefales. Designet for standard valutapar. Kan fungere ukorrekt med svært eksotiske par, CFDer eller varer. Vær forsiktig: Det vil slette alle rektangelobjekter på diagrammet ved deinitialisering. StartFromDate 8211 angi en dato fra når den skal tegne markedsprofilhistogrammer StartFromToday (truefalse) 8211 hvis satt til sann startdagen er 8216today8217. Sett til falsk hvis du vil bruke med StartFromDate-verdien DaysToCount 8211 hvor mange dager tilbake for å behandle ColorScheme (0,1,2) 8211 forskjellige fargevalg for gradienter MedianColor. ValueAreaColor 8211 farger for median - og verdiområde For rekkefølge åpent nivå viser det: 8211 ordre type 8211 eksisterende ordrefortjeneste 8211 profitloss ratio 8211 magisk nummer For å ta fortjeneste viser det: 8211 antall mulige poeng 8211 mulig fortjeneste hvis prisen vil nå det 8211 konto valuta For stoppet tap det viser: Her er indikatoren som viser ekte forex volum i mt4 (futures for valutapar), råolje, gull og sølv og åpen interesse for dem 8211 eVOLution-dvoid (Daily Volume og Open Interest Data). Indikatoren fungerer sammen med eksterne data som skal lastes ned manuelt fra apple til evolusjonens nettsted. RSI-forbedret indikator beregner verdien av RSI-indikatoren med RSIPeriodOriginal-perioden, og andre RSI med RSIPeriodRotated. Etter at byttet roterte en til 180 grader relatert til 50 poiints (100 RSI). Beregn forskjellen mellom den opprinnelige indikatoren og rotert en. Og deretter beregner derivat av forskjellen. RSIPeriodOriginal 8211 original RSI-periode RSIPeriodRotated 8211 rotert RSI-periode Bulls vs Bears-indikator er nyttig for handelstrend, det viser styrken på okser som sammenligner bæreevne i fine kryssningsnivåer. Den ønskede handelen skal åpnes på linjepunktet. Når linjer beveger seg til hverandre sakte betyr dette at trenden kommer til å stoppe og kan reverseres, eller flat er nær. Gartleybatcrabbutterflyabcdthree Drives Pattern Indicator Hjelp Vedlagt finner du denne indikatoren som. ex4 (skjermbilde) for å jobbe med de nyeste byggene (mer info ) Jeg har lagt til den eksterne (hint) - parameteren: DENNE INDIKATOREN KRAVER KONTROLLINDIKATORER ZigZagnen1.ex4, DTZZnen. ex4, CZigZag. ex4, SwingZZ1.ex4 Du finner de nødvendige tilpassede indikatorene når du følger kobling 2 i mitt forrige innlegg, unntatt ZigZagnen1. ex4, dette er vedlagt her. Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) plzzzzzz plzzzzzzzz hjelpe meg. Jeg bruker mt4 versjon 4 og jeg har også gitt skjermbilde. Jeg har problem i mt4 når jeg installerer zup v62 eller zup v110 eller en hvilken som helst tilgjengelig versjon av den vil bare vises i indikatorlisten, men vil ikke fungere, og jeg gir også skjermbilde du kan se min vup i mt4. plzzzzz kan du fortelle meg hva mulig problem jeg kunne ha. Hvis du vil løse problemene dine selv: Du må kompilere filene ved hjelp av Build 509-kompilatoren. Videre (alle) zup-indikatorer krever noen andre tilpassede indikatorer til arbeid. eller: Jeg har vedlagt et. zip som inneholder noen ZUP-er og de nødvendige indikatorene, kopier dem til riktig mt4-indikatormappe (og sørg for at du sletter noen eksisterende mql4-filer med samme navn), jeg løst noen feil i noen av indikatorer også, de burde arbeide med de nyeste byggene. Hvis du vil løse problemene dine selv: Du må kompilere filene ved hjelp av Build 509-kompilatoren. Videre (alle) zup-indikatorer krever noen andre tilpassede indikatorer til arbeid. eller: Jeg har vedlagt et. zip som inneholder noen ZUP-er og de nødvendige indikatorene, kopier dem til riktig mt4-indikatormappe (og sørg for at du sletter noen eksisterende mql4-filer med samme navn), jeg løst noen feil i noen av indikatorer også, de burde arbeide med de nyeste byggene. Takk for indies fx. I det minste har jeg en harmonisk mal nå.4H CCI-strategi (Fange de fleste av PIPs from Trend) første nulllinjeavvisning vil gi ut kvotering i trendregelkvot. det kalles 5034z og 5014. Jeg vil ikke betrakte det som et utgangstegn. det er derfor jeg drar ut macd, trendlinje for å se om det er noe annet. ps. 5034z cci50 nå 0100-100, og cci6 er ekstremt. bekreft 5034z når cci6 krysse tilbake 0 linje 5014 cci50 i opp side, cci14 på ekstreme dem krysser opp 0 linje for confim. (samme når cci50 er i nedside.) Jeg kunne ikke forstå hva du skrev. Jeg mente ikke den første ZLR var en utgang. Jeg mente at det er den beste oppføring-bedre enn 5034. Disse enkle, men kraftige systemene fortsetter å dukke opp igjen og igjen. Jeg foreslår at vi fokuserer mer på Money Management ALONG med dette systemet. Som for utgang, finner jeg en retur og kryss av 50-linjen en god utgang. Også, aldri ignorere støttemotstand, da disse også alltid er gode utgangspunkter. Så, la oss fokusere mer på pengehåndtering. 100 av handelsmenn er tapere. Bare at noen vinner mer enn de mister dette er mitt bidrag MM klokt. Jeg har sett på inn på 50 krysset med 34 som filter. Jeg føler det er lurt å beregne SL basert på en nylig høy (eller lav i dette tilfellet). i dette eksemplet fant jeg det siste lavt til å være 140 pips fra oppføring. Jeg forklarte det i min 2 risiko per handelsmantra. Det betyr at hvis jeg hadde 10 000 jeg ville bruke (.0210 000 200 risiko, så 20014010 per pip ca 0,14 masse) Jeg tror med dette enkle oppsettet er oddsene i din fordel for å lykkes. Bare bruk riktig og konsekvent risiko, og du bør tjene 100 av handelsmenn er tapere. Bare at noen vinner mer enn de mister. Ble medlem Apr 2011 Status: Junior Medlem 3 Innlegg Jeg bruker cci7 og 14 for diagrammer under 1 time og cci 7-20 for diagrammer over 1 time og angi når begge krysser fra under -100 sammen eller enda bedre hvis 7 krysser 14 eller 20 1. i bratt vinkel. Dette bare med trenden som definert av ma 7-21-50 og 200. Du får litt fakeouts, men tap er minimal. Se på 1 timers diagram og du vil alltid få 7 krysset -100 første for 1 bar opp og deretter 14 eller 20 (ikke mye forskjell mellom disse) krysser for en annen bar opp selv under konsolideringsfasen. Jeg er enig i at utgangen er vanskelig å måle, men har sett på cci-50 for å holde seg over null ingen utgang. kanskje se etter cci-14,20 å krysse tilbake under 100 eller null. Jeg vet at noen av dere vil si at det er ekstremt og risikabelt å komme inn lenge på et kors på -100, men jeg ser også etter at cci tidligere har vært over null i noen tid. Hvis den har ligget under null, er det nødvendig med en annen type indikasjon som en sprette av 50ma eller et stiftlys eller et oppsluktende stearinlys. Alle som har noen innspill for å finjustere denne metoden, vil bli verdsatt. Ble medlem Nov 2005 Status: Medlem 172 Innlegg Jeg ser også pullbacks til den andre siden av null. For eksempel, hvis 150 er over null, ser jeg etter 14 for å trekke tilbake til null eller under, og deretter angi prisaktive utløsere (f. eks. Engulfing, hammer, reverseringsstenger, trendlinjebrudd). Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Ble medlem mar 2007 Status: Medlem 7.020 Innlegg Jeg kunne ha galt, men CCI 50 er SupertrendTrend Magic indi-innstillingen. Steve Hopwood hadde en tråd som skrev noen eas for det som kan være litt hjelp. Ble medlem Jun 2010 Status: Medlem 119 Innlegg Det høres rart ut, men CCI er bare posisjonen til stearinlys øvre eller nedre MA. I terminal sin enkle ma. Jeg laget customCCI hvor du kan velge din egen type MA. Morphyc type pris viser oss om stearinlyset øvre eller nedre av MA. Hvis stearinlys på MA - null nivå. Ble medlem Aug 2009 Status: Medlem 43 Innlegg Kan noen legge inn en CCI-indikator med varsel Medlemmer må ha minst 0 bilag å poste i denne tråden. 0 handelsmenn ser nå Forex Factoryreg er et registrert varemerke.

No comments:

Post a Comment