Sunday 5 November 2017

Bollinger Bånd For Nifty


Bollinger Bands reg Introduksjon: Bollinger Bands er et teknisk handelsverktøy laget av John Bollinger tidlig på 1980-tallet. De oppsto fra behovet for adaptive handelsbånd og observasjonen at volatiliteten var dynamisk, ikke statisk som det var allment trodd på den tiden. Formålet med Bollinger Bands er å gi en relativ definisjon av høy og lav. Per definisjon er prisene høye på øvre bånd og lavt på lavere bånd. Denne definisjonen kan hjelpe til med streng mønstergjenkjenning, og er nyttig når man sammenligner priskonkurranse med virkningen av indikatorer for å komme fram til systematiske handelsbeslutninger. Bollinger Bands består av et sett med tre kurver trukket i forhold til verdipapirpriser. Mellombåndet er et mål på mellomtidsutviklingen, vanligvis et enkelt glidende gjennomsnitt, som tjener som basis for øvre bånd og nedre bånd. Intervallet mellom de øvre og nedre båndene og mellombåndet bestemmes av volatilitet, typisk standardavviket til de samme dataene som ble brukt til gjennomsnittet. Standardparametrene, 20 perioder og to standardavvik, kan justeres etter dine formål. Lær hvordan du bruker Bollinger Bands: Bollinger på Bollinger Bands bok av John Bollinger, CFA, CMT Få de 22 Bollinger Band-reglene Registrer deg for å motta sporadiske e-postmeldinger om Bollinger Bands, webinarer og Johns nyeste arbeid. Vi deler aldri informasjonen din John Bollingers Månedlig kapitalvekstbrev Analyse og kommentarer på markedene pluss investeringsanbefalinger fra John Bollinger. CGL Abonnentområde Februar 2017 Utdrag Nåværende Outlook Vår nåværende utsikt for amerikanske aksjer er ganske positiv. Vi forventer høyere priser over mellomtiden. Markedsinternaler er sterke, deltakelsen er bred og veksten tiltrekker seg interesse. Nye 52-ukers høyder forblir sterke og nye nedturer er ikke-eksisterende. Mening i media er ofte negativ, noe som tyder på at vår bullish mening ikke finnes i nærheten av å bli universelt akseptert. En skanning av nettsteder som CNBC, MarketWatch og Yahoo Finance bekrefter dette. Vi forstår at verdsettelsene er høye, men dette ser ikke ut som en negativ faktor ennå. En annen potensiell negativ, økende interesse synes ikke å være i stand til å få noen trekk. Bollinger Band er utviklet av John Bollinger. I likhet med ATR er Bollinger Band-oscillator også en voltitetsindikator. Bollinger Band omslutter tre bånd eller kurver som reiser relative til markedsprisen. De tre bandene er mellomband og to ytre band. Disse Bollinger-båndene er direkte proporsjonale med volatiliteten. BAND WIDTH VOLATILITY Bollinger Breakout: Bollinger breakout oppstår når markedsprisen på en aksje reiser utenfor Bollinger Bands. Hvis Bollinger Band breakout gjennom Resistance, genereres kjøpesignal. Hvis det brytes gjennom Support, genereres salgssignal. Øverste bandet er (2) avvik over midtbåndet som beveger seg i gjennomsnitt og lavere bånd er (-2) avvik under midtbåndet. Oftest går markedsprisen innen bandet og går sjelden i brudd utenfor i begge retninger. Plassert i Bollinger Bands Det Ultimate Day Trading System fra Markus Heitkoetter fra Rockwell Trading, den ultimate trener jeg noensinne har sett. Jeg takker ham for hans pedagogiske videoer som jeg snublet over i 2009, noe som hjalp meg med å lære og forstå bedre de kraftigste indikatorene 8211 Bollinger Bands og MACD. Jeg dedikerer HMA-Bollinger Bands Day Trading System til ham. Jeg presenterer her sin Ultimate Day Trading System artikkel med sine videoer for din forståelse. Sunn og velstående handel Fra Online Trading Concepts: Bollinger Bands er et allsidig verktøy som kombinerer bevegelige gjennomsnitt og standardavvik, og er et av de mest populære tekniske analysene som er tilgjengelige for handelsfolk. Det er tre komponenter til Bollinger Band-indikatoren: Fra Online Trading Academy: I løpet av de siste ukene har jeg skrevet om å bruke CCI og et glidende gjennomsnitt og har fått god tilbakemelding fra folk som prøver det. Denne uken lar vi diskutere en enkel liten strategi ved hjelp av Bollinger Bands og CCI. Sunn og velstående handel God kveld til mine andre dagers handelsmenn. Presentere her diagrammer med konvensjonelle Bollinger Bands innstillinger 142 og mine innstillinger 140.26 med Hull Moving Average (HMA) 26 for komparativt formål. FDax (German Dax 30 Futures) Sunn og rik handelshandel Sunn og rik helg Håper helgen går bra. Jeg presenterer her ulike handelssystemer jeg har brukt tidligere og sammenligner dem med mitt Hull Moving Average (HMA) Bollinger Bands Day Trading System. Mitt første handelssystem: EMAs og RSI Trend Trading System Min coach, en av topphandlerne i min by, brukte bare 10 minutter over telefonen og ytterligere 10 minutter personlig for å lære meg dette enkle, men kraftige trendhandelssystemet helt tilbake i 2005 å handle med MCX Gold Futures. Til sin fullstendig vantro tredoblet jeg hovedstaden min på under 100 dager, og det samme tapte jeg på mindre enn 30 dager. Å huske, ut av det totale antall handler som ble handlet i løpet av de 100 dagene, hadde jeg mistet bare mine første 2 handler og hvile var alle vinnere de fleste av dem var posisjonskunder. Total utslipp skyldes hovedsakelig over tillit, men ikke på grunn av systemet. Det var den første leksjonen jeg lærte som handelsmann. Den eneste ulempen ved dette systemet som jeg kjenner til er uttelling, bortsett fra at det er et av de beste trendhandelssystemene. Jeg har nevnt EMA parametrene i selve diagrammet. Mitt andre handelssystem Da jeg snublet på Ninjatrader, begynte jeg å lære koding av indikatorer fra min nære venn fra Mumbai og også fra Ninjatrader-fora. Jeg utviklet min egen indikator for 4 MA Crossing med skiftende bakgrunns - og barfarger for å hjelpe meg med å få bedre visuelle effekter, men den gangen hadde jeg ikke tilgang til indiske aksjer, og hele øvelsen var ment for forex futures og mini-russell 2000-indeksen futures. 4 MA Crossing Day Trading System De viktigste ulempene ved dette systemet, de vanlige drawdown problemer og viktigst, kan ikke replikeres i kartlegging programvare tilgjengelig i India, i hvert fall til min kunnskap. Jeg har brukt IRIS fra Spider-programvare siden 2006, den verste i tjenesten brukte Falcon from Pålitelig, den beste i service og prisen, men litt tungvint programvare. Begge har ingen funksjoner for å skape tilpassede indikatorer fordi begge er mer eller mindre samme programvare med samme funksjoner. Mitt tredje handelssystem Endelig, da jeg fikk levende mat av NSE-fag for Ninjatrader, bestemte jeg meg for at jeg hadde utviklet et system som kunne hjelpe meg å overvinne mitt store drawdown-problem, og samtidig Systemet skal være enkelt, bruke kjente indikatorer, fjerne whipsaws og bør repliseres til andre kartleggingsprogrammer som Amibroker i tilfelle å miste Ninjatrader-feed. Selv om jeg hadde brukt Hull Moving Average (HMA) i MT4, hadde jeg ikke brukt mye tid på å forstå nyansene av det, og det samme var tilfellet med Bollinger-bandene. Etter å ha testet ulike kombinasjoner av tall, innsnettet jeg ned til 26 for HMA og den mest uvanlige og uhørte kombinasjonen, etter min kunnskap, for Bollinger Bands 14 MA og Standard Deviation 8211 0.26. I løpet av hele forsøksperioden måtte jeg møte og akseptere flere tapende handler fordi jeg ikke tror på å teste et system i demo-kontoen. Det tok litt tid å etablere sammenhengen mellom meg og mitt system, men til slutt var det verdt det. Hull Moving Average (HMA) Bollinger Bands Day Trading System HMA Bollinger Bands Trading System er veldig mye et trend og skjønnsmessig handelssystem som ligner på mine andre handelssystemer, men mitt hovedproblem med drawdown er stort sett blitt overvunnet. Når det gjelder ulempene ved dette systemet, kan det ikke være egnet for alle tidsrammer, best egnet for enhver tidsramme under 30 minutter. En annen bemerkelsesverdig ulempe vil være, ikke alle kartleggingsprogramvaren, og live streaming-diagrammer vil ha Hull Moving Average (HMA) og vil tillate at Bollinger Bands Standard Deviation blir konfigurert under 1. That8217s det for nå. Sunn og velstående helg Sunn og velstående handel Det er en merkelig nærhet i sinnet nå, for å tenke de tingene vi ikke har kjent, er bedre enn de tingene vi har kjent. Vel, mens uken avsluttet med GAAR fortsatt henger over hodet, husk at verken økonomien eller inflasjonen som betyr noe for oss, ville dagens rally sikkert ha, til en viss grad brakt lettelse i noen kvartaler. Bare en påminnelse, hvis det er nyttig for noen av dere, tok jeg 2 handler i de første 45 minuttene først fra JSWSTEEL 7 poeng og den andre fra JUBLFOOD 6.5 poeng og dermed sluttet jeg for dagen. JUBLFOOD fortsatte sitt uformelle rally støttet av god volum mens JSWSTEEL og State Bank of India var dårlige. Jeg har vedlagt for ditt referanse et skjermbilde av Nifty Futures tick chart tatt fra ODIN. Jeg ble overrasket over den typen volum som strømmet inn i Nifty Futures. Vi håper høye åndene fortsetter gjennom neste uke, som nesten ikke har 3 økter etterfulgt av en lang helg. Presentere her min intradag samt daglige diagrammer for din referanse. Intradagskart 30032012 Nifty Futures (ODIN) Tick Diagram Daglige Diagrammer (Amibroker) State Bank Of India Helse og velstående Trading Sunn og rik helg

No comments:

Post a Comment